2020-07-14 0
Huawei официално представи своите бизнес резултати за първата половина на 2020-а година. За този период компанията е генерирала приходи в размер на 454 милиарда китайски юана (64.2 милиарда щатски долара), което е с 13.1% увеличение в сравнение със същия период миналата година. Маржът на нетната печалба е 9.2% . Различните бизнеси на Huawei постигнаха следните приходи за същия период: Huawei Carrier Business Group – 159.6 млрд. китайски юана (22.5 милиарда щатски долара), Huawei Enterprise Business Group – 36.3 мрлд. китайски юана (5 милиарда щатски долара). Най-впечатляващи резултати бележи бизнесът с устройства - Huawei Consumer Business Group, като съответно генерира приходи на стойност 255.8 млрд. китайски юана (36.2 милиарда щатски долара).
В ситуация на глобална борба с пандемията Covid-19, информационните и комуникационни технологии (ИКТ) се превърнаха не само в решаващо средство за борба с вируса, но и в двигател за икономическото възстановяване. Huawei затвърди ангажимента си да работи с оператори и индустриални партньори, за поддържането на стабилни мрежови операции, ускоряването на дигиталната трансформация и подпомагане на всички усилия за овладяване на локалните проблемни зони и възстановяване на местни икономики.
Сложната външна обстановка допринесе за увеличаване на важността за постигане на още по-отворено сътрудничество и увеличено доверие във веригите за създаване на стойност. Huawei обеща да продължи да изпълнява задълженията си към своите клиенти и доставчици, да преодолява трудностите и да напредва, както и да допринася за глобалната цифрова икономика и технологично развитие, без значение пред какви бъдещи предизвикателства се изправя компанията.