2020-06-15 0
Кризата около COVID-19 не само промени ежедневието ни, тя ни научи и на някои уроци, които вярвам, че може да са ни полезни, коментира Теодора Петкова, главен изпълнителен директор на "УниКредит Булбанк" по време на уебинар, посветен на практичните финанси, организиран от Junior Achievement Bulgaria.
Тя коментира, че има три важни урока, на които да обърнем внимание.
"Важен извод, който си направихме от кризата около COVID-19 e, че във всеки момент партньорите са много ценни", допълва главният изпълнителен директор на "УниКредит Булбанк". Като пример тя дава банката, която управлява, която се стреми винаги да бъде добър партньор на своите клиенти.
"Банката може да е партньор на клиентите в оптимизиране на техния бюджет, във възможностите да им спести време като им предлага добри дигитални канали за обслужване, като им помогне да изберат подходящ спестовен план и да им помогне, когато имат затруднения. Хубавото на спестовните планове е, че има подходящи за всеки бюджет."“, обяснява Теодора Петкова.
По нейни думи големите компании имат отговорности не само към своите клиенти, а и към цялото общество.
"Вярвам, че компаниите трябва да инвестираме в благосъстоянието на обществото. В тази връзка темата за финансовата грамотност е много важна за "УниКредит Булбанк". Ние се включваме в различни, но еднакво значими социални инициативи, като фокус за нас е повишаване на финансовата грамотност. Освен това, целогодишно колеги от различни структури се срещат с ученици и студенти от цялата страна, за да им разказват повече за финансите. Лекциите са част от програмата на "УниКредит Булбанк" Social Impact Banking, която цели да подпомогне устойчивото развитие на всички пазари, на които УниКредит е представена. Програмата си партнира с Junior Achievement Bulgaria в проекта "Практични финанси", обясни Теодора Петкова.
Тя коментира още, че заради COVID-19 наблюдаваме трайни промени на потребителските навици. Според нея ситуацията е дала сериозен тласък на дигитализацията на услугите, както вътрешно в компаниите, така и външно за клиентите. Според нея клиентите приемат тази тенденция изцяло положително, защото все повече търсят удобството и пестене на време когато избират услуга. "Логично е, че колкото повече и дигитални канали имаме и клиентите ползват, толкова по-висока ще е клиентстката удовлетвореност. Всяко спестено време е инвестиция, която може да бъде вложена в много полезни неща", обяснява главният изпълнителен директор на "УниКредит Булбанк".
Теодора Петкова завърши, че като каза, че здравето и времето за най-ценните ресурси и трябва винаги да ги приоритизираме.