2020-05-22 0
Huawei обяви старта на новата си Тrade In кампания, която предоставя на потребителите на новата серия P40 възможност лесно и удобно да върнат старото си устройство за рециклиране срещу съответното заплащане. В рамките на периода 21.05 – 21.06.2020, услугата е активна за всички потребители, закупили P40 Pro, P40 Lite или P40 Lite E, включително и за устройствата, закупени от 6 април насам, когато стартираха продажбите в България.
Първа стъпка е избор на устройство, отговарящо на вашия стил – P40 Pro, P40 lite или P40 Lite E. След като закупите желания смартфон, можете да регистрирате серийния му номер на сайта на компанията, откъдето ще ви бъде генериран специален Промо код. Без да напускате дома си, можете да въведете описание на старото си устройство, независимо от неговата марка, модел и състояние и да получите предварителна оценка на сумата, която бихте получили за него.
Можете също така да заявите куриер, изцяло за сметка на Huawei , който да го вземе от удобно за вас място, и да го предаде за финална оценка на база на състоянието му. След като получите информация за нея, можете да я приемете и цитираната сума ще бъде преведена в банковата ви сметка, или да я откажете и устройството ще ви бъде върнато с куриер, отново безплатно за вас.
"Trade-In кампанията дава още един избор на клиентите ни по отношение на старото им устройство. Много хора просто забравят старите си телефони по чекмеджетата и никога повече не ги използват. Те съдържат електронни отпадъци, включително батерии, и изхвърлянето им на неоторизирани места нанася вреди на природата, която всички искаме да опазим. Същевременно, някои от тях са в достатъчно добро състояние и след ремонт могат да бъдат използвани повторно и така модерните технологии да достигнат до повече хора, за които е трудно да си позволят покупка на нов телефон.", коментира Христо Стойчев, сервизен мениджър за Huawei Consumer Business Group за България и Северна Македония.
Trade-In кампанията е поредната инициатива, която компанията стартира през 2020 година с цел максимално да улесни потребителите си в преживяването им с техните Huawei устройствата, независимо кога са закупени.