2019-07-15 0
"Национална финансиада" - образователна инициатива на банката, която цели да подобрява и развива финансовата грамотност на младите хора още в семейна среда, получи първа награда в категория "Образователна идея" на "Годишните награди b2b media annual awards".
Конкурсът отличава бизнеси и проекти от различни сектори, които демонстрират устойчиво поведение, креативност и оригинални идеи, иновативност и социална отговорност. На официална церемония бяха обявени победителите сред 70-те номинирани проекта в над 20 категории.
През май месец тази година дигиталната образователна инициатива на "Банка ДСК" "Национална финансиада" бе отличена с престижната първа награда в категория "Кампания за устойчиво развитите/корпоративна социална отговорност" на конкурса "PR Приз 2019" на БДВО (Българско дружество за връзки с обществеността).