2019-04-20 0
Увеличеното търсене на кредити и все по-важната роля на кредитните консултанти подпомагащи вземане на правилни решения, провокира екипа на Кредитланд, да започне онлайн кампания с отговори на реални клиентски казуси. Тя ще стартира с кратки видеа, в които консултанти ще отговарят на често задавани от клиентите въпроси.
Отворена група във Facebook ще е на разположение на всеки, който иска да получи повече информация за ползата от услугите на кредитен консултант, както и от конкретните стъпки, които включват консултацията при теглене на кредит. Активиран е специален електронен адрес popitai@creditland.bg, който вече получава първите запитвания.
“Повечето потребители все още се притесняват от това, че услугата на кредитния консултант е безплатна и сякаш търсят уловки. – коментира Деян Василев, изпълнителен директор на Кредитланд и председател на Асоциацията на кредитните посредници в България. – Истината е, че стойността на услугата се заплаща от кредитора, като възнаграждението за Кредитланд не оскъпява продукта за клиента, дори напротив – поради нашите дългогодишни партньорски отношения и многото ни клиенти, при определени условия можем да договорим индивидуална оферта, по-добра от стандартните. Получаваме и много конкретни казуси, на които отговаряме индивидуално. Вярваме обаче, че има още много хора, които имат подобни въпроси, но не са ги задали. Стартирайки тази информационна кампания, ще можем да сме полезни на всички потребители, да осветим още процеса на кредитно консултиране и да спестим време и нерви на много хора“
Дори в случаите, когато човек е взел решение за кредит, има нужда от допълнителна консултация с опитен консултант. В нередки случаи клиента не се е информирал за всички разходи съпътстващи кредитния процес. Kонсултантите на Кредитланд могат да преценят конкретния казус, да предвидят индивидуалната ситуация и затрудненията, които биха могли да възникнат в хода на кредита и да предпазят клиента от грешни стъпки.
Информационната кампания ще включва видео отговори на конкретни въпроси, които ще бъдат публикувани на страницата на компанията, както и в профилите ѝ в социалните мрежи.