2019-03-07 0
От 2008 г. насам Евелин Де Лирснайдер е била част от техническото, маркетинг, търговското и бизнес управление на Компанията "Кока-Кола" в Европа, а сега поема ръководството й у нас
Новият директор се фокусира върху поддържането на устойчив растеж чрез навлизането в нови за страната категории, лансирането на повече напитки без и с ниско съдържание на калории и спазването на ангажиментите на компанията, част от визията й за Свят без отпадъци
Евелин Де Лирснайдер e новият Изпълнителен директор на компанията "Кока-Кола"за България от февруари тази година. След като е работила в Белгия, Дания, Исландия и Австрия, Евелин идва в България с ентусиазъм за развитие в персонален и бизнес план. Евелин притежава отличителен опит за работа в системата на "Кока-Кола"по света, партнирайки си в последните години с три бутилиращи партньора – "Кока-Кола Хеленик", "Кока-Кола Юрипиън Партнърс"и "Карлсберг".
"С удоволствие постъпвам на тази позиция, след като от дълго време следя отличните резултати и отговорното отношение и ангажименти на системата на "Кока-Кола"в България. Тук намирам професионалисти, които спазват високите стандарти на компанията и се грижат за нейното устойчиво развитие. Вярвам, че работата ни заедно ще успее да разгърне потенциала на "Кока-Кола"още повече, за да постигнем високите цели, които сме си поставили", споделя Евелин.
За развитието на компанията и нейната дългосрочна стратегия в България, Евелин Де Лирснайдер ще работи в партньорство с Юрг Буркхалтер, Изпълнителен директор на бутилиращия партньор на Компанията "Кока-Кола"за страната – "Кока-Кола Хеленик", който се присъедини към екипа в България през миналата година.
През първите месеци на 2019, Евелин ще работи върху изграждането на дългосрочна стратегия за развитие на компанията в България, фокусирайки се върху устойчивото развитие и отговорност. Сред нейните приоритети са:
• Разширяване на разнообразието и иновациите в портфолиото от напитки на компанията и навлизането в нови категории с повече хранителни ползи за потребителите.
• Лансирането на все повече вкусове и варианти с по-малко или изцяло без калории на основните газирани напитки с марките Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, за да могат потребителите да се наслаждават на любимите си вкусове с минимално количество калории. Част от този ангажимент е и предоставянето на ясна и лесно достъпна цветово кодирана информация за хранителните стойности в състава на газираните напитки на компанията, чрез въвеждане на т. нар. цветни етикети за хранителния състав, които започнаха да се появяват поетапно на бутилките и кеновете от декември 2018.
• Постигането на поетите от компанията глобални ангажименти за Свят без отпадъци, чрез изграждането на устойчиви партньорства и местни инициативи с "Кока-Кола Хеленик"и Фондацията на "Кока-Кола"за достигането на поставените цели да събере и рециклира 100% еквивалента на генерираните от своите продажби пластмасови опаковки и кенове до 2030 г., като:
Евелин има магистърска степен като инженер по "Хранителна технология" и Бизнес магистратура от INSEAD, Франция. Преди да се присъедини към "Кока-Кола", Евелин е била 3 години част от екипа на Bain & Company, консултантска компания, която работи по проекти в FMCG сектора.