2019-02-19 0
Наградата "Employer of the Year" спечели Пощенска банка в силно оспорвана конкуренция.
Близо 20 компании грабнаха призовите места в Годишните Employer Branding Awards, организирани за втора година от b2b Media.
На официалната церемония в Новотел София присъстваха експерти по employer branding, практици, които се занимават с привличане на таланти и силни лидери на компании, които са открили тайната как да изграждат успешна работодателска марка.
Наградата за "Най-добър работодател на годината - Employer of the Year" спечели Пощенска банка, за Employer Brand Leader отричието си поделиха Каргил България и СофтСърв, а Experian Bulgariа се наредиха първи както в категорията за Employer Branding Idea, така и в Employer Branding Project. Най-добри в категорията Employer Branding Innovation се оказаха Ikea, а първото място за Employer Branding PR кампания грабнаха Обединена българска банка.
Журито определи като номер 1 Employer Branding Video на СофтСърв България, а най-харесаният проект в категорията Innovation in Talent Management се оказа този на Kaufland България. The Taxback Group се отличиха сред конкурентите си с иновация в обучението на талантите и заеха първото място в категорията Innovation in Talent Education.
А1 България спечели приза за HR Strategy of the Year. Progress взеха наградата за HR Technology of the Year, а Upnetix се отличиха в категорията Excellence in Coaching.
Призът за Emerging Leader беше присъден на Acronis България, а в една от най-оспорваните категории Excellence in Office Space първото място си поделиха офисите на Sutherland Bulgaria и на Progress.
В най-новата категория за Employer Branding Event най-добър резултат имаше Обединена българска банка, които взеха и най-много отличия в надпреварата.
Организаторите отчетоха двоен брой учaстници в това издание на конкурса.