2024-06-27 0
Анна Боянова наследява позицията от Елена Кирова, която продължава кариерата си в компанията в нова роля на групово ниво
Анна Боянова е новият директор "Дигитални технологии и платформи" на "Кока-Кола ХБК България". В новата си роля тя ще отговаря за надграждането на дигиталната стратегия на компанията и за утвърждаването на дигиталните технологии като ключово конкурентно предимство за бизнеса на организацията. Боянова наследява позицията от Елена Кирова, която поема нова IT роля, с увеличени отговорности, на групово ниво като мениджър "Дигитални платформи - интегрирано управление на поръчки", за всички 29 пазара в Групата Кока-Кола ХБК.
"Радвам се, че имам възможност да се присъединя към лидерския екип на "Кока-Кола ХБК България", тъй като вярвам, че споделяме общ поглед за иновациите като стратегическа инвестиция в бъдещето. И занапред ще останем фокусирани върху използването на всяка възможност, с цел добавяне на "кислород" и непрекъснато надграждане на процесите и решенията ни, за да задържи България първото място по автоматизации в Групата "Кока-Кола ХБК". Екипът ни ще продължи да дава най-доброто от себе си за устойчивото развитие на компанията, която традиционно е пионер по отношение на внедряването на нови технологии, добавящи стойност към бизнеса.", каза Анна Боянова.
Боянова притежава над 15 години опит в сферата на дигиталните технологии и иновациите. Започва своя кариерен път в Центъра за споделени ИТ услуги на "Кока-Кола Хеленик" и заема различни експертни роли в разработката на системни решения. Нейният богат опит играе ключова роля в успешното развитие на редица инициативи. През годините преминава през позиции с нарастваща отговорност, като ръководи множество проекти за внедряване на иновативни технологии в пазари, част от Групата "Кока-Кола ХБК".
Екипът на Анна Боянова играе водеща роля в развитието на иновативните стратегии, насочени към оптимизацията на бизнес процесите и подобряване на клиентското преживяване. Отговорностите, които новата ѝ роля обхваща, са свързани с цялостната дигитална трансформация на компанията от гледна точка на ефективност и повишаване на конкурентоспособността, подобрение на работните процеси чрез интегриране на роботизирани и автоматизирани софтуерни решения, отговорно прилагане на AI, интеграция на технологии, киберсигурност и др.
Анна Боянова има магистърска степен по "Икономика" от университета Фрайбург в Брайсгау, Германия. Омъжена е и има две деца.