2024-06-18 0
ДЗИ подпомогна студентите в техния професионален път, предоставяйки им възможност да продуцират специални видеа на компанията
Студенти от НАТФИЗ "Кръстьо Сарафов" създадоха девет видеа, с които представят и разкриват по изключително убедителен начин стратегията П1РВИ на ДЗИ, като част от KBC Group. Работата на студентите е в продължение на партньорството между лидера в застраховането в България ДЗИ и Националната академия за театрално и филмово изкуство. То продължава вече втора година, като в изпълнението на тазгодишните задачи се включиха второкурсници от специалностите "Драматургия" и "Режисура".
"Като част от водещата финансова група в България, ние осъзнаваме колко важно е да подкрепяме образованието на младите и талантливи хора и да насърчаваме техните положителни изяви. Изключително доволен съм, че партньорството ни с НАТФИЗ се развива и води до впечатляващи резултати. Талантът и разбирането, които показват студентите, ни дават много поводи за оптимизъм.", коментира Коста Чолаков, главен изпълнителен директор на ДЗИ.
Студентите бяха изправени пред задачата да създадат видеа с лични, човешки препоръки, които се характеризират с собствен отзив и споделяне на история за определена услуга или продукт. Силата на тези видеа е в документалната достоверност от първо лице. Младите творци успешно представиха връзката между личната история, ролята на всеки служител и как целите на ОББ и ДЗИ се преплитат с индивидуалния им принос в компанията.
"Да имаш възможност да работиш и да се срещаш с реални задачи от рекламния пазар по време на обучението си, е едно от поредните предимства за нашите студенти, за което сме благодарни на ДЗИ. Радваме се, че можем да дадем пример за успешна връзка между образованието и бизнеса, чрез която успяваме да подготвим и запознаем младите кадри с реални ситуации." , коментираха от НАТФИЗ.
Видеата ще бъдат интегрирани в цялостната вътрешна и външна комуникация за ДЗИ. За студентите, изпълнението на тази задача е част от академичното им обучение и придобиване на практически опит със създаването на реален аудиовизуален продукт.