2018-11-21 0
Volvo Cars ще участва на автомобилно изложение, без да покаже автомобил на щанда си. Вместо това, на предстоящия автосалон в Лос Анджелис – Automobility LA, ще представи визията си за това какво може да бъде автомобилът чрез интерактивни демонстрации на услуги за свързаност , като споделяне на автомобила, доставки в автомобила, визията за автономно управление 360с и абонаментната програма Care by Volvo.
На щанда на Volvo, посетителите ще видят изненадващото изявление "Това не е автомобил".
"Нашата индустрия се променя. Вместо само да създаваме и продаваме автомобили, ние осигуряваме на нашите клиенти свободата да пътуват по свой собствен, устойчив и безопасен начин", заяви президентът на Volvo Cars Хакан Самуелсон.
До средата на следващото десетилетие, половината от годишния оборот на Volvo ще бъде от изцяло електрически автомобили, една трета ще са автономните автомобили и ще бъдат установени над 5 млн. директни отношения с клиенти на компанията.
"Предлагаме на нашите клиенти достъп до автомобил с нови, интерактивни услуги, където и когато поискат".
Volvo Cars вярва в силата на стратегическите партньорства. С установените отношения с технологичните компании Amazon, Google и Nvidia, както и с технологичните стартъпи Luminar и Zenuity, Volvo демонстрира иновативно взаимодействие с нови партньори. С новата цел на компанията: Свободата да пътуваш по собствен, устойчив и безопасен начин, Volvo задава посоката на бъдещето.