2024-01-23 0
Продажбите на новия спортен SUV на Honda започнаха в България и със 7 години безплатно сервизно обслужване. От 770 лв. с ДДС стартират лизинговите вноски при 5-годишен план
ZR-V, напълно новият модел в гамата на Honda, бе представен официално в България в края на миналата година, а продажбите му стартират уверено от началото на тази при изключително атрактивни условия. От миналата седмица до края на март моделът ще се предлага с гаранция от 7 години, както и с безплатно сервизно обслужване за същия период от време. И двете са в рамките на 150 000 км пробег или което настъпи първо. 770 лв. е месечната вноска при избор на 5-годишен лизингов план за изключително богатото базово ниво на оборудване Elegance в цвят Diamond Dust Pearl. Калкулацията е направена при първоначална вноска от 25% и 30% остатъчна стойност, съгласно условията на "ОББ Итерлийз" ЕАД.
Honda ZR-V e пълен хибриден SUV със спортен дизайн от сегмент C. Висок е 1620 мм ненатоварен, широк е 1840 мм и е дълъг 4568 мм при колесна база 2657 мм и е с 50 мм по-широк от HR-V и с 59 мм по-нисък от CR-V. Оборудването му повече от богато още от базовото ниво и включва високотехнологични системи за безопасност и асистенти за шофьора от най-новото поколение на пакета Honda Sensing.
Новият ZR-V e насочен към младите купувачи, които търсят стилен, мощен и забавен за шофиране автомобил. Под елегантния му стилен екстериор се крие пълната хибридна технология на Honda. Оптимизиран за ZR-V, ефективният, 2,0-литров бензинов ДВГ с директно впръскване и цикъл на Аткинсън на системата e:HEV работи заедно с два електромотора, за да осигури мощно, отзивчиво ускорение и въртящ момент, достоен за 3,0-литров силов агрегат. Максимумът на въртящия момент на задвижващия електромотор е 315 Нм, а мощността му вече е 135 кВт (184 к.с.). Въпреки динамичните си качества ZR-V отделя едва 130 г/км вредни емисии от СО2 и изразходва едва 5,7 л/100 км гориво в комбиниран режим по Световния хармонизиран стандарт WLTP.
Както и новото поколение на CR-V, този модел ще е с четири режима на управление – икономичен, хибриден, обикновен, спортен и такъв за зимни условия при сняг.