2023-11-21 0
За пета поредна година Allianz е обявен за застрахователна марка номер едно в света в класацията на водещата консултантска компания Interbrand на най-добрите глобални марки за 2023 г. (Best Global Brand). С двуцифрен ръст от 11,5%, стойността на марката на Allianz се увеличи до 20.85 милиарда щ.долара. В сравнение с 2022 г. това е увеличение с 2.15 млрд. щ. долара в сравнение с 2022 г.
Надхвърлянето на 20 милиарда за първи път в предизвикателна среда измества Allianz с три позиции нагоре до #31 и се позиционира сред най-бързо развиващите се световни марки. Тези резултати доказват, че Allianz изпреварва преките си конкуренти и индустрията по отношение на растеж.
Благодарение на доверието на нашите 122 милиона клиенти в 70 страни, стабилността и по-високите приходи на компанията са в основата на нашата влиятелна марка. Нашите 159 000 служители, 116 000 агенти и 100 000 брокери в цял свят се грижат нашите клиенти да могат да гледат уверено в бъдещето.
"Ангажиментът на Allianz към лидерство чрез устойчивост, финансова грамотност, приобщаване и насърчаване на активен начин на живот вече ясно ни позиционира като глобален лидер на доверие в застраховането и финансовите услуги", коментира Бернд Хайнеман, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer. "Стойността на нашата марка продължава да расте, а с това нараства и нашата роля и отговорност да подготвим хората по света за възможно най-доброто бъдеще."
Interbrand е пионер в концепцията за оценка на марките от 1988 г. Това е първата компания, чиято методология е сертифицирана по ISO 10668 и изиграва ключова роля в разработването на самия стандарт. От 2000 г. класирането и докладът за най-добрите световни марки се публикуват ежегодно и е една от най-утвърдените класации.