2021-07-23 0
През юли 2021 г. "Рено Нисан България" и "ОТП Лизинг" отбелязват 5 години от стартирането на своето успешно партньорство. Като вносител на марките Renault, Dacia и Nissan, лидери на българския пазар на нови автомобили, "Рено Нисан България" среща в лицето на "ОТП Лизинг" доверен партньор, с помощта на който предлага атрактивни условия за закупуване на нови и употребявани автомобили, за да подпомогне индивидуалните клиенти, малкия и среден бизнес.
Сътрудничеството на двете водещи компании в своите сектори предоставя през годините множество иновативни финансови продукти като Balloon Leasing - лизинг с висока остатъчна стойност, позволяващ оптимизация на размера на месечната вноска, Nissan One Leasing с месечна вноска, равна на 1% от цената на автомобила, както и лизинг с 6 месеца гратисен период за старт на плащане на месечните вноски без допълнително олихвяване, гарантиращ ликвидност на клиентите в рамките на несигурната икономическа ситуация.
Семплите, ефективни и сигурни финансови продукти носят постоянен ръст на лизинговите сделки при нови автомобили. Към юни 2021 г. с програмата Dacia Leasing са реализирани над 5 700 автомобила, с Renault Leasing - над 4 300 автомобила, и с Nissan Leasing - над 2 000 автомобила. В края на последното полугодие финансирана сума на програмите надхвърля 216 милиона лева. Успех жънат и сделките при сертифицираните употребявани автомобили Renault Selection с ръст от 98,5% през 2020 г. спрямо 2019 г., като към края на юни 2021 лизинговото портфолио от автомобили по програмата Renault Selection надхвърля 1 300 автомобила със сума на финансиране над 20 милиона лева.
Отношенията на "Рено Нисан България" и "ОТП Лизинг" се разгръщат и отвъд предлагането на атрактивни финансови условия на своите клиенти, когато през 2018 г. в рамките на ексклузивно партньорство с Българското председателство на Съвета на Европейския Съюз съвместно осъществяват над 100 000 км трансфери на делегати с Renault ZOE.
"Да имаме доверен партньор в областта на финансовите продукти и услуги, особено когато е от ранга на ОТП Лизинг, е от голямо значение за нас и допринася пряко за успешното ни пазарно представяне. Резултатите, които постигнахме през изминалите 5 години, говорят сами за начина, по който българските потребители приемат нашата съвместна работа. В тези предизвикателни времена повече от всякога се концентрираме над ангажимента си да застанем зад нашите клиенти с разнообразие от гъвкави финансови решения за покупка.", заяви Емил Гърнев, генерален мениджър Renault и Dacia за България.
„Ние от Nissan сме щастливи, че партньорството ни с ОТП Лизинг носи духа и ценностите на Nissan да създава иновации и задава тенденции. Във време, в което клиентите закупуват не просто автомобил, а цялостно преживяване, с подкрепата на ОТП Лизинг създаваме иновативни и гъвкави решения, отговарящи на нуждите на нашите потребители.“, допълни Камен Илчев, генерален мениджър Nissan за клъстър Югоизточна Европа.
"Гордеем се, че сме партньори на Рено Нисан България, вносител на три от най-продаваните автомобилни марки Renault, Nissan и Dacia, и заедно споделяме лидерски позиции на българския пазар. През тези пет години успяхме да лансираме редица съвместни продукти и инициативи, но това което успяхме основно да променим е клиентското изживяване с постигане на „One Stop Shop Approach" в шоурумите на дилърската мрежа на"Рено Нисан България". На практика това означава, че финансовата институция е на мястото, където клиентът избира своя автомобил, и бързо и лесно може да кандидатства, да бъде одобрен и да подпише договор за лизинг дори електронно, без да е необходимо да идва до офис на лизинговата компания.
За нас е важно да предвиждаме пазарните тенденциите в подкрепа на нашите клиенти и с грижа за околната среда – затова заедно с "Рено Нисан България" непрестанно усъвършенстваме и разширяваме инструментите за финансиране на нови и употребявани автомобили, развиваме дистанционните канали за продажба и търсим цялостни решения за мобилност с възможно най-ниски вредни емисии."
Сред основните фокуси, които Рено Нисан България и OTP Leasing поставят за своето партньорство в бъдеще, е намаляване на средната възраст на автопарка в България.
"Един от стълбовете на глобалната стратегия за корпоративна социална отговорност на Renault Group е безопасността на пътя. Именно затова целта ни с OTP Leasing за бъдещето на нашето партньорство е привличането на повече нови клиенти от все още прекалено големия пазар на употребявани автомобили над 10 години. Предлагайки атрактивни лизингови условия за продажба както на нови, така и сертифицирани употребявани автомобили, усилията, които полагаме да утвърдим оперативния лизинг сред частните клиенти, включването на сервизни договори в договора за лизинг - всичко това е тясно свързано с надеждността на автомобилите по българските пътища.", заключи г-н Гърнев.