2021-05-07 0
Лука де Мео и екипът на марката Renault споделиха визията си за марката по време на изцяло дигитално събитие: лидер в енергийния преход, начело на най-новите технологии и услуги, работеща по по-устойчив и отговорен начин.
Марка, ориентирана към хората, Renault навлиза в нова ера, носейки вълна от модерност в европейската автомобилна индустрия.
"Nouvelle Vague" ще превърне Renault в марка, ориентирана около технологии, услуги и чиста енергия, чрез проектиране на по-интелигентни и по-устойчиви автомобили и решения за мобилност. През 2021 г., повече от всякога, Renault се стреми да отговори на пазарните очаквания за отговорни, безвъглеродни, безопасни и рентабилни решения за мобилност, които са в съответствие с нуждите на клиентите.
По време на Renault Talk #1, Лука де Мео повтори посоката, зададена за марката, в основата на плана Renaulution:
През цялата си история Renault претърпява многократни промени във визуалната си идентичност. Но едно нещо остава непроменено от 1925 г.: незабавно разпознаваемият диамант на Renault, истинска икона за марката. Най-новата интерпретация е създадена през 1992 г. и макар да е преработена през 2015 г., постепенно остарява. Тъй като марката е дълбоко вкоренена в съвременен международен пазар, нейното наскоро представено лого е по-модерно и жизнено и служи на ключова цел: да представи Renault като по-свързана и надградена около ориентирани към хората ценности. Рационализиран дизайн, без типограма или подпис, логото е с отворена форма, като по този начин отразява откритостта и прозрачността на бранда.
Новото лого е разработено съвместно с консултанти на Landor&Fitch и от следващата година ще бъде постепенно внедрено в моделите и мрежата на Renault. До 2024 г. цялата гама на марката ще носи новото лого.
Жил Видал, дизайн директор Renault, разкрива как ще изглежда логото в задната част на новото Renault Megane E-TECH Electric, което ще бъде лансирано на пазара през 2022 г.
Според Арно Белони, вицепрезидент глобален маркетинг Renault, "Nouvelle Vague" се отразява и в рекламата на марката. Наситена с креативност и модерност, тя включва някои от най-емблематичните сувенири за марката: Renault Fuego, кавъри на култови класики като "Johnny & Mary", или трикото Renault-Gitane, представено в новата реклама на Captur E-TECH Hybrid.
С повече от 10 години опит и почти 400 000 продадени автомобила към днешна дата марката Renault е лидер на европейския пазар на електромобили. Изграждайки своя опит в изцяло електрическите автомобили, Renault разширява гамата си от електрически модели с хибридни и plug-in хибридни версии на основните си модели с двигател с вътрешно горене.
С повече от 150 патента на свое име и използвайки опита на марката във Формула 1, хибридната технология E-TECH е толкова уникална, колкото и модулна. Както в хибридната, така и в plug-in хибридната си версия, технологията осигурява най-добрата енергийна ефективност и удоволствие от шофирането, като същевременно намалява въглеродните емисии и разхода на гориво.
През 2021 г., с предстоящото лансиране на Arkana, Captur E-TECH Hybrid и Megane Sedan E-TECH Plug-In Hybrid, марката Renault вече разполага с електрифицирана гама от шест хибридни и plug-in хибридни автомобила E-TECH.
Горните сегменти - особено сегмент C-SUV - ще се възползват от пристигането на нов 1,2-литров 3-цилиндров двигател, комбиниран с електрически мотор, за 200 к.с. в хибридна версия през 2022 г. и 280 к.с. в plug-in хибридна версия с задвижване на четирите колела през 2024г.
Уникалният, изцяло хибриден дизайн на Arkana разтърсва пазарните стандарти и заема своето място като международен претендент от C сегмента. Първото SUV-купе от производител на масовия пазар, моделът съчетава удоволствие от шофирането, комфорт и пространство.
Силната му индивидуалност и отличителен стил са съчетани с изцяло хибриден двигател, което го прави различен от всеки друг автомобил в този сегмент.
Получило ентусиазирано посрещане от клиентите с над 6 000 поръчки в Европа, направени през май, новото Renault Arkana E-TECH Hybrid ще бъде лансирано през юни.
Истинска икона от първото си лансиране през 1997 г., Kangoo се завръща. Новото Renault Kangoo съчетава елегантност, пространство и технологии. Със здравия си, но рационализиран дизайн, този пътнически ван предлага най-добрата възможна просторност с три пълноразмерни седалки отзад и място за съхранение в купето от повече от 49 л. Неговият щедър багажник побира от 775 л до 3 500 л. Четиринадесет нови системи за подпомагане на шофирането за оптимална безопасност са включени в стандартното оборудване.
От 2022 новото Renault Kangoo ще предлага и напълно електрическа E-TECH версия.
Патрис Камболив, старши вицепрезидент, продажби и операции Renault, очертава търговските приоритети на Renault:
Модел по модел, пазар по пазар, Renault преразглежда своя бизнес модел. Крайна цел: увеличаване на рентабилността на настоящите модели, като същевременно подготвя поколение нови продукти за завладяване на нови пазари.
В международен план Renault инвестира в своите пазари с исторически висок потенциал и силно местно присъствие - Бразилия, Русия, Турция и Индия, като същевременно контролира нивата на риска.
В Европа Renault продължава да разчита на ключовите си пазари - Франция, Испания, Италия, Германия и Обединеното кралство - с по-видим обхват и ясен план: използване на E-TECH за насърчаване на лидерството в областта на електрическата мобилност и увеличаване на усилията за увеличаване на пазарните дялове както в сегмент С, така и при лекотоварните автомобили.