2021-01-27 0
Следпродажбеното обслужване е сред главните приоритети на Huawei и компанията продължава успешната си инициатива за специални сервизни дни всеки последен четвъртък и петък от месеца и през новата 2021 година. Известна под името "Повече грижа за теб", тази сервизна кампания включва 50 лева отстъпка от сервизното обслужване и безплатен протектор за дисплей в случай на отремонтиране на смартфон. Допълнително, през тази година горните условия ще важат в последните четвъртък и петък от всеки месец не само при посещение на място в Центъра за обслужване на клиенти в София, а и при използване на услугата "От врата до врата" в посочените дни. Услугата цели да улесни потребителите на Huawei в усложнената обстановка, като минимизира ненужните посещения в оторизираните сервизни обекти в страната.
За периода на провеждане на кампанията, всеки клиент може да получи 50 лева отстъпка от цената на извънгаранционни ремонтни дейности. Всички части, които се използват при оторизираните ремонти, са оригинални и идват с 90 дни гаранция, считано от датата, на която е извършена смяната. Също така, потребителите на Huawei устройства могат да получат по-добра защита за своите смартфони и да сменят или да поставят безплатен протектор за дисплей.
Кампанията е валидна всеки последен четвъртък и петък в края на всеки месец и е приложима за потребители, които посетят Центъра за обслужване на клиенти в София от 9:00 до 18:00 или се възползват от услугата "От врата до врата" в дните на кампанията (петък до 16:30). Ако периодът на провеждане на кампанията съвпадне с официални празници, в които Центърът за обслужване на клиенти не работи, кампанията се удължава и продължава в следващите работни дни.
Услугата "От врата до врата" е безплатна за потребителите на Huawei с двупосочна куриерска услуга за цяла България, за случаите на сервизно обслужване на гаранционни и извънгаранционни смартфони, таблети, лаптопи и смарт часовници на Huawei . Тя може да се заяви на номер 0800 18818 всеки делничен ден от 9 до 18ч. Всеки последен четвъртък и петък от месеца за нея важат и отсъпките от ремонта, давани с кампанията "Повече грижа за теб".
Huawei приема изключително сериозно защитата на вашите лични данни в случай на ремонт. По време на всички дейности, извършвани в оторизираните обекти, устройството ви ще се намира в специален режим за ремонт, Maintenance mode, който можете да активирате през приложението си Support.