2020-11-27 0
Honda Motor Europe обяви още един нов мотоциклет към гамата си за предстоящата 2021 година. Това е CMX1100 Rebel.
Удобният за ездачи с категория A2 500-кубиков двуцилиндров CMX500 Rebel, бе пуснат през 2017 г. Моторът предостави уникален поглед върху чудесната традиция, която съчетава "бобъра" с новаторските нови идеи. Машината привлече вниманието, тъй като е лесна и забавна за каране. Този половинлитров Rebel намери място в сърцата на ездачите в цяла Европа, а през 2019 г. стана третият най-продаван къстъм на континента.
Сега, за 2021 г. CMX500 Rebel има по-голям, по-смел брат или сестра: CMX1100 Rebel.
Новият байк в къстъм стил приема същността на това, което прави по-малкия мотоциклет толкова специален. Само че добавя повече производителност, повече характер и богатство, почерпени от най-модерната технология на Honda. Той предлага стъпка нагоре, към друг сегмент, за широк кръг мотоциклетисти, търсещи нещо допълнително, нещо, което е малко по-различно. CMX1100 Rebel е проектиран умишлено като мотоциклет с двойна индивидуалност – еднакво готов за спокойно пътуване и за вълнуващ "взрив", когато стъпи на път със завои или наклони.
Тези, които се качват на него от по-малки мотори, ще оценят управляемите размери на Rebel. Той е със 700 мм височина на седалката и 221 кг мокро тегло. По-опитните мотористи ще получат незабавно удоволствие от възможностите за управление на шасито. Това идва от неговата твърда тръбна стоманена рамка, 43-милиметровите предни вилки, задните амортисьори и радиално монтираните четирибутални предни спирачки.
Всички мотоциклетисти ще се насладят на характера и производителността, предлагани от 1084-кубиковия редови двуцилиндров двигател. Той е получен от CRF1100L Africa Twin. Агрегатът има върхова мощност от 70 кВт и максимален въртящ момент от 99 Нм.
Големият Rebel има "оголен" и минималистичен стил. Стоманени калници отпред и отзад седят върху дебели гуми. Кръглият фар съчетава стария "олд скул" облик с нови LED крушки и огледала, негативен инструментален LCD дисплей.
Задната седалка се отваря бързо и лесно и под нея се крият намират множество модерни функции: Throttle By Wire (TBW) управление, което добавя 3 режима на каране по подразбиране плюс четвърта опция, която може да се персонализира от потребителя. Има и 3 нива на Honda Selectable Torque Control (HSTC), Wheelie Control (за повдигането не предното колело), круиз контрол и опцията на уникалната трансмисия с двоен съединител – DCT на Honda за шестстепенната скоростна кутия.
Тази специална комбинация от класически външен вид и най-модерните технологии означава, че новият CMX1100 Rebel предлага нещо освежаващо уникално за пазар, на който е трудно да се постигне истинска иновация.