навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Бизнес

Back to Business - Бизнес в нови измерения

2020-10-22 0

Back to Business - Бизнес в нови измерения

2020-та сериозно промени работните процеси и постави много предизвикателства пред това как работим и взаимодействаме помежду си. Добрата новина е, че всички бързо се адаптирахме към тази реалност и останахме фокусирани върху продуктивността. Остана изконното човешко желание "да си свършим работата" и то добре. В настоящата селекция ви предлагаме най-различни продукти, чието основно предназначение е именно това – да ни помогнат да сме по-ефективни в работата си и същевременно да пазим здравето си. Много от тях ще променят представите ви за това колко удобства и комфорт можете да получите на работното си място, където и да е то. В селекцията ще намерите: технологични продукти, които буквално спасиха работните ни места; решения и услуги, даващи ни най-ценното – възможността да работим от всяко място; както и предмети за ежедневието, които ще го направят по-приятно и организирано.



"Сиела Инфо" обобщава информацията за над 90% от бизнеса в България


"Сиела Инфо" е информационна система, която поддържа актуални данни за фирмите и всички останали субекти на територията на България. 

В продукта са публикувани пълни данни на стопанските субекти от финансовите отчети за 2020 г., а за последните 12 години са събрани и анализирани близо 5 милиона отчета. Досиетата на икономическите субекти съдържат пълна история на промените. При търсене по ЕГН или ЕИК/Булстат се визуализира информация от различните източници и се разкрива историческата свързаност между субектите. 

Освен лесен достъп до основните отчетни и балансови данни на субектите, продуктът предлага финансов анализ по години, както и пазарни прогнози. 

Всеки потребител може да създаде списък от фирми за следене, неограничен по обхвата си, като при стартиране програмата го информира за настъпили промени, вписани в техните досиета. 

Можете да поръчате "Сиела Инфо" през електронния магазин или чрез търговски представител/дистрибутор на "Сиела Норма" в цялата страна.


Waymore – стилна раница за вашия лаптоп от Samsonite


Външният вид на раницата Waymore е покрит с достатъчно еко кожа, за да стане ясно веднага, че с нея няма да ходите сред природата, а ще се придвижвате из градската джунгла. Цветовата комбинация от тъмно синьо и черно ще пасне на почти всички връхни дрехи, но стилният ѝ вид задължава и вие самите да сте на ниво.

Здравите и меки регулируеми презрамки ще ви осигурят комфорт дори при дълги придвижвания. Отвън има два странични и голям преден джобове за бърз достъп, в които да сложите дребни предмети, които често ползвате или малка бутилка вода.

Достъпът до вътрешността е значително облекчен с големия горен капак, който носи логото на марката и има голям допълнителен джоб. Вътре ще намерите отделение за лаптоп с екран до 15,6" и за таблет.

Можете да носите Samsonite Waymore по няколко различни начина, включително за късата дръжка или да я закрепите за дръжка на количка с помощта на системата Smart Sleeve.

Ако изберете да я сложите на гърба си, можете да се възползвате от удобството на системата Easy Pass, която позволява да прекарате кабелите на слушалките и външната батерия до удобно място.

Можете да поръчате от тук.

Ator Samsonite Red – чантата за вашия ултрабук


Има чанти за лаптопи и чанти за лаптопи… Още от пръв поглед си личи, че Ator Samsonite Red е не просто защитен транспорт за вашия преносим компютър, но и изявление на стила и статуса. Черните кожени декорации и сините акценти дават ясни сигнали, че държите на външния вид, а вътре е приютен висок клас лаптоп. Цветовете са достатъчно унисекс, така че може да се ползва и от господа, и от дами.

Ator Samsonite Red предлага всички стандартни удобства на компютърните чанти – можете да я носите с дългата презрамка или директно за късите дръжки. За още по-голямо удобство при пътуване е предвидена система, с която да закрепите чантата към дръжка на количка. За бърз достъп до всякакви предмети и документи е предвиден външен джоб.

Вътре ще намерите две големи отделения и достатъчно джобове за организиране на неизбежните аксесоари, като можете дори да приютите и таблет.

Единственото, което трябва да имате предвид е, че максималният размер на лаптопа е ограничен на 14 инча, но добрите преносими компютри от висок клас така или иначе не са по-големи.

Можете да поръчате от тук.


Работите ли в гъвкава и устойчива бизнес среда?


Преди пандемията от COVID-19 само 19% от световната работна сила са работили дистанционно на постоянен принцип *. Работата от отдалечени места вече е "новият нормален" начин на работа и изследванията ** показват, че до 74% от организациите планират да продължат да го прилагат.

Новият начин на работа е много по-предизвикателен и динамичен и изисква изключително бърза трансформация на организациите. За да оцелеете на пазара утре, трябва да започнете да адаптирате бизнеса си още днес. Разработването на ИТ и киберустойчивост във всяка организация е необходимо за свързване на служителите, за сигурността на бизнеса и за автоматизиране на процесите. Работата от вкъщи създаде по-положителна представа за политиките относно дистанционното работно място и ще повлияе на бъдещото планиране на офис площи и наемане на персонал, особено в ИТ звената. Всъщност, 39% от компаниите очакват да видят подобрена комуникация, а 37% - по-добро сътрудничество вследствие от технологични промени, които са направили в резултат на пандемията от COVID-19, показва проучването IDC *.

Освен това е интересно да се наблюдава как се променят профилите на служителите и работата им. Като се има предвид настоящата ситуация, фрийлансърите и подизпълнителите са най-облагодетелствани, защото имат по-голяма гъвкавост. Гъвкавостта при извършване на дадена работа е нещо, което работодателите трябва да вземат предвид в най-голяма степен. Работата вече не е мястото, на което трябва да се отиде, а това, което служителят прави. Въпреки различните комуникационни инструменти, използвани през последните години в работна среда, служителите се чувстват отчуждени от работното място повече от всякога. Как да увеличим тяхната производителност?

Днес средностатистическият служител използва до 34 различни приложения, за да свърши работата си. За успешна работна трансформация е необходимо да се създаде стратегия, която ще повиши продуктивността на всички типове служители, независимо дали работят на бюрото, прекарват работния ден на телеконференции, работят от вкъщи, постоянно пътуват по работа, или пък никога не сядат на бюро, но все пак се справят със задачите си. От всичко, изброено по-горе, е ясно, че въпросът за това как ще изглежда бъдещето на бизнеса, е основно притеснение за повече от 84% от организациите. В този момент едно е сигурно - бъдещето на бизнеса ще бъде оформено и дефинирано от технологиите.

Както подкрепата на отдалечена работна сила, така и връщането към физическото работно пространство трябва да бъдат свързани, да имат достъп до бизнес информация и данни, мащабируеми операции и всичко изборено да е защитено от кибератаки. Една от най-важните предпоставки за гъвкав и успешен бизнес е да се даде възможност за обмен на съобщения, обаждания и срещи на служителите на една единствена, уникална и сигурна платформа, която е модерна и осигурява приятно потребителско изживяване, като Cisco Webex. Webex е уникална платформа за управление на хардуерни и софтуерни решения  и напълно се адаптира към всички ваши нужди.

* Източник: Проучване на въздействието на пандемията върху бизнеса на IDC за 2020 г.
** Източник: Проучване на Freeform Dynamics за 2020 г.


Brother MFC-B7715DW – всемогъщият спестовник


Хората, които обичат да са подготвени за всяка ситуация, със сигурност ще оценят мултифункционалното устройство Brother MFC-B7715DW. Освен бърз лазерен печат, копиране и сканиране, той предлага и факс функционалност (в най-модерния смисъл на думата), в случай че все още комуникирате със страни, където телефонът е много по-разпространен от Интернет.

Солидният вид на модела в неутрални сиви тонове говори, че каквато и работа с хартиени документи можете да имате, тя може да бъде свършена на едно място и с минимум усилия. За това спомагат голямата входна тава за хартия и наличното автоматично листоподаващо устройство, което само ще подава всеки лист от обемистия договор за сканиране, докато вие се трудите върху нещо друго.

Друг плюс на Brother MFC-B7715DW е, че можете да го свържете освен към кабелната офис мрежа и към безжичната, а това на практика позволява да го разположите на произволно място. Друго удобство на безжичната връзка е безпроблемната интеграция със смарт устройства – благодарение на умния софтуер ще можете много лесно да печатате и сканирате само с мобилния телефон, независимо дали той използва Android или iOS.

Високата скорост на печат от 34 стр./мин. позволява много бързо да отпечатате солидно количество документи, при това двустранно. Тук е момента да се замислите колко би ви струвало това, но Brother са ви приготвили изключително приятна изненада – оригиналната тонер касета за устройствата tonerbenefit, каквото е и MFC-B7715DW, струва само 44 лв. с ДДС и стига за до 2000 стандартни страници. Така качеството на печат винаги е на топ ниво, не рискувате да повредите принтера или да загубите гаранцията му. Същият консуматив ще намерите стандартно в комплекта още при покупката.

Brother MFC-B7715DW е един неуморен и незабележим работник в офиса – той може всичко, но го прави дискретно, защото нивото на шум при работа е под 50 dB. Можете да продължите спокойно телефонния си разговор.

Вижте повече тук.


Dell Latitude 5410 – безкомпромисният работен лаптоп

Сигурно сте чували поговорката "Каквото и да ви говорят, става дума за пари". В духа на новия Dell Latitude 5410, тя би звучала като "Каквото и да ви говорят, става дума за работа".

Актуалният модел от популярната бизнес серия на американската фирма е класически бизнес лаптоп, но в най-модерния смисъл на думата. Строгият дизайн в сребристо си позволява само едно отклонение от деловите канони – заоблените ъгли, които много му отиват. 14-инчовият преносим компютър е достатъчно тънък и лек, за да не се замисляте дали да го сложите в чантата и да го вземете със себе си. Когато го отворите, естетическото ви чувство ще се радва на тънките рамки на екрана с Full HD резолюция. Много важно за бизнес потребителите е, че той е с матово покритие, така че работата извън офиса няма да е мъчителна.

От Dell Latitude 5410 можете да очаквате още комфортен тъчпад и клавиатура с големи бутони с достатъчно разстояние между тях. Моделът е солиден и отвътре – производителността няма да ви разочарова благодарение на 10-тото поколение процесори Intel, бързите NVMe SSD дискове и възможността за сериозно разширяване на оперативната памет до обеми, които могат да поемат и най-големите електронни таблици.

Специално внимание в лаптопа е обърнато и на удобството – той предлага универсален USB-C порт, благодарение на който можете да го свържете бързо и лесно към външен монитор, който при това да зарежда компютъра – само с един кабел.

Технологията за бързо зареждане ExpressCharge ще добави 35% към батерията само за 20 минути и цели 80% за час. Така не е проблем да сте в движение почти постоянно.

Dell Latitude 5410 разчита и на новата безжична мрежова технология Wi-Fi 6, която постига до 3 пъти по-висока скорост при трансфер на данни.

Така на вас остава само едно – да запретнете ръкави за работа.

Можете да поръчате от тази страница.

Dell OptiPlex 3070 - ефективният компютър за офиса

Няма нищо по-хубаво от солидно настолно PC в офиса, което няма да се задъха независимо от натоварването и обема информация, която искате да обработите. Фамилията настолни компютри Dell OptiPlex 3070 е за всички, които искат да постигнат оптимална ефективност и да загубят минимум време в решаване на компютърни проблеми.

Солидният корпус в класическо черно изглежда достатъчно стилно като същевременно заема минимум място.

Освен това се почиства лесно и като цяло почти не се нуждае от поддръжка.

Наличието на различни форм фактори и елегантния дизайн на серията Optiplex предоставя гъвкавост по отношение на възможностите за монтаж, като компютъра може да бъде разположен на или под бюрото в зависимост от предпочитанията на организацията. Екологичната ви съвест също ще бъде спокойна, знаейки, че поне 39% от пластмасите са рециклирани.

Бързите процесори Intel от 9-то поколение, които ще намерите в Dell OptiPlex 3070, както и оперативната памет с размер до 32GB, осигуряват светкавичен старт на операционната система и приложенията.

Във всеки корпоративен компютър сигурността е водеща и тук Dell я подсигурява на много нива като BIOS и TPM, така че дори най-опитните хакери да нямат шанс.

Силата на системите Dell OptiPlex 3070 е и в тяхната пригодност за масова поддръжка и обслужване. Благодарение на модерните технологии, всички компютри могат да се инсталират много бързо и администрират отдалечено в пълна степен, което спестява значителен човешки и времеви ресурс.

Затова, ако сега оборудвате новия си офис или искате да изведете ефективността на бизнеса на следващо ниво, спокойно можете да заложите на надеждността и утвърдените технологии на Dell OptiPlex 3070.


Защита за работещите очи


Визикод За деца (3+) и Визикод Очи (12+) поддържат нормалното зрение и оказват подкрепа на очите в съвременния дигитален свят. С оптимално количество и съотношение на ценни макуларни каротеноиди, гарантирана стабилност и максимално усвояване, благодарение на иновативната технология OmniBead™. Формулата е допълнена с витамини и екстракт от черна боровинка. Визикод е особено подходящ за работещи пред монитор; тийнейджъри и деца, които прекарват много време в компютърни игри, страдащи от астенопия и застрашени от макулна дегенерация.

Можете да поръчате от тук.



Финансова грамотност за мениджъри


Gross margin, EBITDA, Capex, Opex, парични потоци, NPV и много други термини са част от езика на мениджърите във вашата компания. Но вие все още не се чувствате комфортно с тях. 

Звучи ли ви познато тази ситуация?

Онлайн работилницата "Финансова грамотност за мениджъри" подкрепя мениджърите във вземането на решения, използвайки финансова информация. Чрез интерактивен подход:

• Разглежда планиране, изпълнение, анализ и оценка на финансовите резултати, свързани с отделните експертни дейности в компанията
• Развива умения за разчитане и анализ на финансови отчети, по-добро представяне и защитаване на бизнес идеи от финансова гледна точка
• Снабдява с инструменти и умения за активно участие в разрешаването на работни казуси, свързани с финансови умения за нефинансисти

Форматът комбинира видео-концепции и практически задачи за самоподготовка с групови сесии в реално време за пренос на наученото в реалността и обратна връзка.

Научете повече за работилницата от тук.


TP-Link ви въвежда в света на Wi-Fi 6


Производителят на мрежово оборудване TP-Link следва технологичната вълна при безжичните мрежи със следващото поколение продукти от линията AX. Новите Wi-Fi 6 рутери, mesh системи и разширители на обхвата (range extenders) осигуряват на потребителите още по-бързи скорости на безжичната връзка и са специално оптимизирани да поемат големи натоварвания.

Новият стандарт Wi-Fi 6 предлага по-високи скорости, по-добра енергийна ефективност и повече възможности за работа с голям брой устройства. В сравнение с предишния стандарт Wi-Fi 5—802.11ac Wi-Fi 6 предлага 3 пъти по-висока скорост, 4 пъти повече капацитет и 75% по-малко закъснение, както и подобрена сигурност.

Един от новите продукти на TP-Link е mesh системата Deco X60, която поддържа Wi-Fi 6 (наличен вече и в последните модели смартфони). Популярната линия от рутери Archer с Wi-Fi 6 включва моделите AX10 и AX50, които са специално проектирани за новото поколение домашна свързаност и са най-доброто решение за потребители, които имат нужда от силна, стабилна и бърза мрежа, независимо дали става дума за работа от вкъщи, дистанционно обучение или забавление. 

Възползвайте се от всички предимства на новия стандарт Wi-Fi 6 с новите продукти на TP-Link, които ще откриете тук.

Deco X60 – mesh система от TP-Link с Wi-Fi 6


Wi-Fi мрежите трябва да се справят с все по-големи изисквания и ефективно да обслужват трафика от различни услуги към все повече устройства в дигиталния дом и офис. За да посрещнете бъдещите изисквания към вашата безжична мрежа, можете да инсталирате Wi-Fi 6 оборудване още днес.

То предлага по-високи скорости, по-безпроблемна връзка за повече устройства и усъвършенствана сигурност. TP-Link са вградили допълнителни иновативни технологии в своите mesh системи от следващо поколение, които се използват за лесно разширяване на обхвата на безжичната мрежа в по-големи помещения. Wi-Fi 6 mesh системата TP-Link Deco X60 е създадена, за да комбинира последната безжична технология с Deco mesh технологията. Резултатът са скорости до 3000 Mbps - 2402 Mbps в 5 GHz обхвата и 574 Mbps в 2,4 GHz лентата. Може да бъде покрита площ до 650 m2 при гарантиране на сигурността на данните посредством актуалния протокол WPA3 и криптиране TP-Link HomeCare.

Системата предлага и допълнителна функционалност като родителска защита, антивирус и quality of service (QoS) за приоритизиране на трафика – например за провеждане на видеоконференции без прекъсване на звука и картината. Вижте новите Wi-Fi 6 продукти на TP-Link тук.

Archer AX10 и Archer AX50 – Wi-Fi 6 за всички от TP-Link


Wi-Fi 6 е новото поколение безжичен стандарт, който обещава да реши проблемите с множеството свързани устройства и осигуряване на високоскоростен достъп за всички тях. Вече можете да се възползвате от предимствата на Wi-Fi 6 у дома и в офиса като изберете достъпните модели рутери Archer AX10 и Archer AX50.

Archer AX10 е първият продукт, който предлага Wi-Fi 6 технология на цена, подобна на тази на Wi-Fi 5 рутерите и предлага скорост до 1500 Mbps. Това е най-бюджетният начин да се възползвате от предимствата на Wi-Fi 6.

Archer AX50 е двубандов, гигабитов безжичен рутер, който постига скорости до 3000 Mbps и използва Intel® Home Wi-Fi чипсет за по-стабилна връзка с по-малко закъснение. 

Оптимизираните в ценово отношение модели AX10 и AX50 на TP-Link са отличен избор за потребители, които имат нужда от предимствата на Wi-Fi 6, за да повишат продуктивността при работа с мобилни устройства. Научете повече за двата модела тук.


Най-бързата мобилна мрежа за най-продуктивна мобилна работа


Използването на най-висока скорост за пренос на данни в мобилната мрежа без съмнение е от изключително значение за бизнеса. Всеки, на когото се е налагало да работи извън офиса, е оценил независимостта, която му осигурява мобилната връзка с Интернет. Съвременните офис служители обменят все по-големи файлове и това поставя предизвикателства към скоростта за тяхното приемане и предаване.

Усилията на VIVACOM да поддържа постоянно високо ниво в скоростната надпревара и да предлага бърз трансфер на данни от мобилни устройства съвсем заслужено доведоха до отличието "най-бърза мобилна мрежа в Европа1" от организацията Ookla. Този резултат е получен на базата на 127000 теста от над 44000 уникални потребители в България през първата половина на 2020 г. с популярното приложение направени със Speedtest®. 

Бързината на мобилната мрежа дава възможност на бизнес потребителите да бъдат достатъчно продуктивни дори когато са извън офиса. Те могат да боравят с важни бизнес приложения през мобилните си устройства – удобство, което се оказа особено важно в ситуация на дистанционна работа. 

Безспорно този успех за телекома е плод на много усилия и сериозни инвестиции (над 205 млн. лв. през 2019 г.). Ако и вие искате да разчитате на най-високоскоростни мобилни комуникации, то можете да вземете абонаментен план или предплатена карта за данни от VIVACOM, при което ще получите и допълнителни 10 000 MB през приложението My VIVACOM. Научете повече тук.

1Според анализ на Ookla®, основан на данните от Speedtest Intelligence® за първите шест месеца на 2020г. Търговските марки на Ookla се използват с разрешение. Повече информация за мобилната мрежа на VIVACOM на www.vivacom.bg.


Дайте поле за растеж на вашия бизнес с VIVACOM Cloud


За всеки модерен човек, който работи с информация, понятието "облачна услуга" не е непознато и всъщност ние ежедневно използваме десетки такива. От гледна точка на бизнеса, миграцията към облачни приложения, независимо дали става дума за вътрешни процеси или обслужване на клиенти, е най-съвременният и гъвкав модел на употреба на информационните технологии.

Независимо от мащаба на компанията ви, VIVACOM дава възможност за реализиране на собствена облачна инфраструктура, където да бъдат изнесени файлове, приложения или цели платформи. Най-очевидното предимство на това предложение е отпадането на сериозната начална инвестиция по закупуване на необходимото оборудване, неговото инсталиране, поддръжка и охрана. На практика можете да разполагате с нужните сървърни ресурси буквално след минути и да бъдете спокойни за функционирането на системите, което е обезпечено от сериозна резервираност и непрекъсната поддръжка от квалифицирани оператори. За защита на данните имате на разположение виртуален firewall, който не изисква сериозни допълнителни разходи.

Всеки бизнес се стреми да бъде максимално ефективен и с помощта на VIVACOM Cloud това условие е изпълнено, защото тарифирането е на база използваните ресурси и се отчита на час. Така вие наистина плащате точно потребеното, при това без да се налага да планирате ъпгрейди и пикови натоварвания, защото скалирането на ресурсите е автоматично, а задачите се разпределят към нужния брой виртуални сървъри. Казано с други думи – вашите услуги няма да спрат дори по време на Черния петък. Вижте повече тук.



Напълно готови за работа с офис офертите на VIVACOM


Интернет за офиса

След електричеството достъпът до Интернет е безспорно най-важната услуга, от която зависи нормалата работа в офиса. Затова е добре параметрите на тази услуга – като скорост, брой IP адреси и поддръжка да са съобразени с конкретните нужди.

VIVACOM отправя изгодно предложение към адвокатски кантори, независимо дали са настоящи и бъдещи клиенти, в което цената за достъп до Интернет е намалена с цели 75% за целия срок на договора. Така абонаментът, за оптичен интернет FiberNet BIZ 300 със скорост 300 Mbps при сваляне и 100 Mbps при качване, е на цена от 22,45 лв. без ДДС, но само срещу няколко лева повече скоростта може чувствително да нарасне до 500/200 Mbps за 32,45 лв. или до внушителните 900/300 Mbps за 39,95 лв. без ДДС. 900 Mbps са сериозна скорост, която може спокойно да задоволи нуждите и на офиси с повече от 40-50 служителя. 

Освен атрактивните цени, към оптичния достъп до интернет има още редица полезни добавки като 5 статични IP адреса (за всички планове), безплатно ползване на WiFi рутер с осигурена инсталация и 3 лиценза за качествен антивирусен софтуер.

Надеждността на връзката е обезпечена от 24-часова поддръжка, 7 дни в седмицата, която дава възможност за минимално време за реакция при възникване на проблем с достъпа.

Интернет в движение

VIVACOM предлага също толкова атрактивни оферти за осигуряване на мобилен достъп до Интернет за служителите, които са в движение или се налага да работят от вкъщи. Всички планове Business Traffic се предлагат с голям обем мегабайти на максимална скорост и допълнителни екстри. А дори след изчерпване на включените МВ на максимална скорост, пакетите предлагат неограничен мобилен интернет с увеличена минимална скорост - вместо стандартните 64 Kbps тук тя е до 256 Kbps.

Дори с началния абонамент Business Traffic M за 16,66 лв. без ДДС получавате 35000 MB в страната и 5000 MB в роуминг, както и 15 GB облачно пространство за съхраняване и споделяне на файлове. Към него е включен и 4G Wi-Fi рутер, който позволява споделянето на Интернет достъпа между няколко устройства (до 15), при това независимо от мястото, благодарение на вградената батерия.

При по-високите планове Business Traffic L и XL на цени между 25 и 60 лв. без ДДС получавате между 20000 MB и 50000 MB, в комбинация с подарък таблет или лаптоп + ползване на Wi-Fi рутер. Към плановете върви още 128 GB облачно пространство и включен абонамент за музикалната услуга Tidal. 

Можете да избирате между два 10-инчови таблета с Android – от Huawei и Lenovo, както и между два лаптопа с Windows 10 – 14-инчовият Prestigio Smartbook 141 C5 (с подарък слушалки) и 15,6-инчовият Lenovo S145-15IGM с 256 GB SSD. И двата лаптопa позволяват нормална работа с офис приложения и ще ви спестят разходите за допълнителни компютри за мобилните или отдалечени служители. Повече тук.

Промоционалните предложения за оптичен и мобилен интернет са в сила до 31-ви октомври 2020 г. Повече тук.


Погрижете се за най-важното чрез превенция и защита с център за сигурност на операциите, базиран на системи от ново поколение


Центърът за управление на киберсигурност SOC Mnemonica е специализиранo звено за своевременно откриване и неутрализиране на киберзаплахи, което извършва превенция на информационни пробиви, анализира и разследва киберинциденти и проследява поведението на потребителите. 

SOC Mnemonica e очите на своите клиенти, през които може да се види потенциална опасност, евентуална загуба и зловредно поведение. Използването на услугата предоставя възможност не само за защита, но и за запазване цялостна информация в организацията, като не затруднява работата на системите и служителите. Защитата на бизнеса вече не се състои в ограничени достъпи и права, постоянният мониторинг в SOC Mnemonica предоставя идеалния баланс между контролиран достъп и сигурност 24/7/365, благодарение на експерти в киберсигурността. За повече информация свържете се с нас.


Hi-Res аудио безжични слушалки Philips TAPH805BK


Замисля ли сте се колко важна е тишината за нашия комфорт? На работното място и на улицата нивата на дразнещи шумове могат да станат наистина натрапчиви и тогава обикновено прибягваме до спасението на любимата музика. Понякога да сложим слушалките се оказва не напълно достатъчно, защото тоталната изолация от околния свят би означавала да усилим твърде много това, което слушаме, а това води до умора и риск за слуха.

С безжичния си модел TAPH805BK Philips предлага елегантно и модерно решение. Този модел има активна система за потискане на шума, която се активира само с едно докосване на слушалките . Така дразнещия шум магически изчезва и можете да се насладите само на песента или подкаста. При това системата има няколко режима на работа, така че да не игнориране напълно околните звуци при движение пеша по улиците например. Същият този режим "Awareness" ще ви е полезен и в офиса, защото все пак той е място за екипна работа и никак не е приятно да не реагирате на въпросите на колегите си или на позвъняването на телефона. Благодарение на него ще можете да чувате в достатъчна степен най-масовите звуци, които са важни за общуването.

Комфортът също е на ниво с покриващите цялото ухо меки наушници и гладка лента за главата.

Животът на батерията няма да ви разочарова, защото с едно зареждане получавате до 30 часа време за слушане или до 25 часа, ако използвате системата за шумопотискане. Зареждането пък отнема приемливите 2 часа, така че можете спокойно да го направите нощем.

Philips не случайно използва обозначението Hi-Res в този модел – 40-милиметровите мембрани с неодимови магнити предлагат чист и ясен звук, който е чудесен и за глас, и за музика.

Можете да поръчате от тук.


Logitech MX Anywhere 3 – мишката, за която няма трудни задачи


Потребителите, на които се налага да свършат куп работа с компютъра и прекарват ежедневно много часове пред екрана, отлично знаят колко важна за продуктивността е удобната мишка.

MX Anywhere 3 е най-новото предложение на Logitech в класа на офис мишките за професионалисти и предлага всичко необходимо за продуктивна работа, независимо от типа задачи. Компактната ергономична форма прави този модел подходящ за ръцете и на двата пола. Материалите са с премиум качество, така че захватът е не само прецизен, но и приятен. За това допринася и металното скрол колеце, което има специален инерционен режим на въртене и може да превърти 1000 реда само за една секунда – безценно за работещите с дълги текстове.

За повече удобство при работа са добавени още два бутона в областта на палеца, които можете да пренастроите според предпочитанията си.

Както отива на продукт от високия клас, Logitech MX Anywhere 3 разполага с чувствителен сензор с висока резолюция, който позволява работа даже върху стъкло.

Комфортът при работа е гарантиран и от бързата безжична връзка. Мишката разполага с вградена презареждаща се батерия, която издържа до 70 дни! Дори да забравите да я заредите преди презентация, само 1 минута на USB-C кабела ще ви стигне за още 3 часа работа.

Една от "магическите" способности на Logitech MX Anywhere 3 е възможността за работа с три устройства – Windows и Mac компютри, таблети и смартфони. Можете лесно да превключвате между тях само с едно натискане на бутон и дори директно да прехвърляте файлове и информация помежду им с технологията Flow.

Новият премиум модел на Logitech в компактния клас е перфектна комбинация между функционалност, комфорт, бързина и издръжливост. Имате уникалната опция да напаснете мишката дори към стила на вашия лаптоп или любим цвят като изберете между тъмносив, бял или розов цвят на корпуса.

Повече научете тук.

Logitech K780 – комфортна еквилибристика между всичките ви устройства


Всеки съвременен човек изпраща сериозни количества текст ежедневно през своите десктоп и мобилни устройства. Понякога въвеждането на повече изречения може да бъде досадно, защото таблетите и смартфоните разчитат на виртуални клавиатури за целта. А при тях размерът на клавишите е сравнително малък и липсва солидна обратна връзка при натискането им.

Клавиатурата K780 е решението на Logitech за собствениците на няколко устройства, които искат да се възползват от удобното набиране на текст на пълноразмерна клавиатура. Моделът има специален улей за закрепване на таблети и смартфони, който няма да ги издраска и не позволява плъзгане. Там можете спокойно да разположите мобилната джаджа и да въвеждате текст точно като на компютър. Всъщност K780 не е само за мобилни устройства, тя работи също толкова добре и с Windows и Mac компютри. Превключването между три устройства е мигновено – само с натискането на бутон. На практика това е всичко, от което се нуждаете, за да организирате истинска многозадачна работа.

В K780 особено внимание е обърнато на комфорта – тя предлага пълноразмерен цифров блок и допълнителни функционални клавиши, за да посягате по-рядко към мишката за задачи като управление на силата на звука и възпроизвеждането. Самите клавиши имат забележително стилна кръгла форма и достатъчно разстояние помежду си, така че нивото на грешки да бъде сведено до миниум. Капачетата на клавишите са вдлъбнати и пръстите никога не "бягат" от тях. Писането е сравнително тихо и няма да смути дори близко седящите колеги.

Едно от ключовите предимства на Logitech K780 е безжичната връзка (през USB нано приемника или по Bluetooth), което позволява абсолютна гъвкавост по отношение на нейното позициониране на бюрото. Дългият живот на батерията – до 24 месеца - със сигурност ще се хареса на пестеливците. 

Можете да поръчате от тук.

Logitech MK295 – тишината в офиса е важна


Замисляли ли сте се кои шумове в офиса ви дразнят и какво може да се направи те да изчезнат? Със сигурност в топ 10 на най-разсейващите и неприятни шумове са тези, издавани от мишките и клавиатурите на колегите. Logitech предлага много елегантно решение на проблема с новия си безжичен комплект MK295, при който намаляването на шума при работа достига 90%!

Logitech MK295 е нов комплект клавиатура и мишка, които следват най-добрите традиции на марката при производство на компютърна периферия. Наследникът на най-продавания комплект в света, вече предлага технологията SilentTouch, благодарение на която писането на текстове и навигацията в приложенията вече не карат всички колеги да сложат слушалките. Проблемът е особено изразен в отворените офиси, където натрупването на досаден фонов шум може сериозно да навреди на продуктивността.

Клавиатурата от комплекта е пълноразмерна, включва удобния цифров блок и 8 допълнителни бързи клавиша за светкавично стартиране на приложения (калкулатор, поща) и управление на звука. Самите клавиши са с добре познатата комфортна форма, която намалява до минимум грешките при писане.

Компактната безжична мишка от комплекта е с универсален размер и симетрична форма, така че може да бъде използвана и с двете ръце. Тя работи прецизно на повечето повърхности и предлага тиха работа, както при кликване, така и при скролиране.

Благодарение на авангардните технологии на Logitech животът на батериите достига до 36 месеца при клавиатурата и до 18 при мишката, така че няма да се хаби излишно време и средства за смяната им.

Надеждната безжична връзка е с обхват до 10 метра и много висока скорост на предаване на данните, така че да няма никакво закъснение при работа с компютъра. Достатъчно е само да пъхнете миниатюрния приемник в USB порт.

За комфорта при писане допринасят още крачетата за повдигане на клавиатурата, а за спокойствието – устойчивостта на заливане с течност.

Ако държите на индивидуалния стил, ще намерите MK295 и в бяло.


Nurus Inno – изборът на лидера


Да ръководиш не е лесна работа, както не е лесно да съчетаеш по толкова елегантен начин дървото, метала и кожата, изграждащи линията Nurus Inno. Магията на тяхното присъствие се крие също във фината изработка и скритите технологични решения.

Иновациите са основна движеща сила за бизнеса, а Nurus Inno е истински пример за технологичен напредък, който осигурява комфорт и естетика. Основната разлика, която ще порази всеки, е липсата на кабелна бъркотия. Заслугата е на системата Nurus Links, която интелигентно скрива HDMI, USB и захранващи кабели в различни отделения и под подложки с различно предназначение. Гарантирано ще впечатлите вашите гости с безжичното зареждане на мобилни телефони, което е напълно вградено, а хората, които подчиняват технологиите винаги са гледани с респект.

Както подобава на всеки ръководен мениджър, той трябва да има къде да съхрани своите конфиденциални документи – за целта е предвидена скрита подложка в бюрото, която се управлява чрез докосване. Шкафовете за съхранение също разполагат с интелигентно заключване.

Материалите са специално тествани за издръжливост – текстилната подложка за писма нито ще избледнее, нито ще се захаби, при това е напълно пожароустойчива.

Основно внимание е обърнато и на екологията – от опаковката, която подлежи на 100% рециклиране, до металните и дървени материали, които също са готови за повторна употреба и преработка.

Можете да поръчате от тук.


Офис мебели Nurus Next – изборът на екстроверта


Бизнес етикетът учи, че при срещи с клиенти не трябва да кръстосваме ръце и да затваряме дланите си, за да сме напълно открити и да вдъхваме доверие. Системата офис мебели Nurus Next определено следва тези препоръки, защото предлага открит и изчистен вид на бюрата, масите за срещи и модулите за съхранение. Правите геометрични форми са лесно възприемани от окото и внушават хармония.

В ерата на модерния индустриален дизайн нито един офис продукт не може да мине без специален акцент и при Nurus Next това е 45-градусовият профил на краката, които плавно и естествено се сливат с дървения плот. Няма да видите ясно различими чекмеджета и шкафове и това е друга част от чара на Nurus Next

Всичко е сглобено прецизно, а металните части са боядисани за максимална издръжливост, при която е изключена появата на корозия, балончета или нараняване при удар. Това отрежда дълъг живот на мебелите, а когато дойде време за смяна, те могат да бъдат рециклирани. Отделените при производството им отпадъчни химически материали се изпращат на специализирани фирми за рециклиране или се депонират по безопасен за околната среда начин. Така ще знаете, че сте помогнали на природата – един честен и открит ход като самите вас.

Можете да поръчате от тук.


Nurus Me Too – защо е важно да седим удобно


Не е нужно да говорите с физиотерапевт, за да научите колко щети на тялото ви може да нанесе неправилното седене в офиса. А ако още не сте готови да работите прави, то е много важно да изберете умно офис стола, на който ще прекарвате много часове всеки ден. Тогава колко ергономичен и интелигентен може да бъде един офис стол?

На този въпрос може да се даде отговор и с две думи – Me Too на Nurus. Това са офис столове, при които мултифункционалността е ключът към предлагането на най-комфортната и ергономична позиция на седене. За това се грижат напълно регулируемите рамена, възможността за наклон напред, опционалните лумбална опора и опората за врата, плъзгащата се седалка. Материалите също подлежат на избор според предпочитанията на клиента - плат, кожа или екокожа, а облегалките могат да бъдат изпълнени от кожа или проветрива мрежеста тъкан.

Ключът към здравословното седене е в свободата и динамичното движение. С Me Too можете да извършвате голям набор от движения, включително да се пресягате назад, без това да наруши неговата стабилност. За последното се грижат и двата модела колела за меки и твърди настилки, както и двете опции за заключването им – при сядане или при ставане. Много важен аспект е опцията за накланяне на облегалката напред, която позволява гърбът ви да не се натоварва, дори когато се налага се приведете над бюрото или към екрана. Двете опори – за главата и кръста – пък ви позволяват стабилно да се отпуснете за кратка отмора.

В линията офис столове Мe Too се предлагат три модела, които се различават по възможностите си за регулиране. 

Високото качество и стандартите за безопасност на Me Too са одобрени с международен GS Сертификат от LGA (Landesgewerbeanstalt Bayern Institute). Освен това качеството на дизайна е удостоено с редица престижни награди, сред които iF Design и reddot.

Можете да поръчате от тук.


Да се раздвижим на работното място с Take 5


Take 5 не е обикновен инструмент за упражнения, а също и мебел; не само обновява работните пространства с огледалото си, но и насърчава здравословния начин на живот и желанието за тренировка!

Take 5 не е професионално оборудване за тренировка. Той е предназначен за подпомагане на упражненията за леки тренировки като огъване и разтягане, за да се осигури мотивация и да се запазят и подобрят здравните условия за хора от всички възрасти и форми на тялото.

Можете да поръчате от тук.


за 50%  против 50%  4188 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 
rss
Посети форума