2020-10-13 0
"Кока-Кола" стартира безплатна дигитална академия, с която цели да повиши уменията и да разшири обхвата от компетенции на млади специалисти в областта на маркетинга и комуникациите. Дигиталната академия, която се реализира съвместно със SoftUni Digital, ще разкрие тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите зад най-популярните безалкохолни напитки в световен мащаб. Експерти от Системата на "Кока-Кола" в България ще споделят какви са основните принципи и тенденциите в сферата на маркетинга и комуникациите, как подходът към представянето на портфолиото на пазара се променя и адаптира в динамична среда и кои са начините за успешно достигане до потребителите, изграждане на имидж и социално-отговорни програми.
Инициативата, която е част от програмата на "Кока-Кола" #YouthEmpowered за подпомагане на кариерното развитие на младежите, съвпада с 55-ата годишина на "Кока-Кола" в България. Водена от отдадеността си на тази кауза, Системата на "Кока-Кола" в България, решава да отбележи годишнината, като предостави на младежите в страната възможността да се обучават и черпят знания директно от водещи специалисти, които работят за едни от най-разпознаваемите брандове в целия свят. За последните 4 години от стартирането на #YouthEmpowered у нас, над 200 специалисти (136, от които – служители от системата) са отделили повече от 3200 часа, за да обучат 7750 младежи в цялата страна.
Дигиталната академия на "Кока-Кола" в SoftUni Digital е естествено продължение на усилията на компанията в подкрепа на образованието на младите хора в страната, които бяха реализирани изцяло под формата на онлайн сесии от месец март, поради ситуацията с COVID-19. Академията ще стартира през ноември и ще продължи 5 седмици с 10 лектори от различни отдели, а записването става тук.
Сред темите, които експертите от "Кока-Кола" ще представят в дигиталната академия, са управление на брандове, онлайн търговия, портфолио мениджмънт, корпоративни комуникации, корпоративна социална отговорност и др. Курсовете са напълно безплатни и са подходящи за студенти в последен етап на обучение, завършили студенти, както и начинаещи специалисти в сферата на управлението на брандове, маркетинг и комуникации.