фирма не издава фактури
Публикувано на: 16 Мар 2007, 17:15
Здравейте,
купих подукт on-line, но цялата продажба беше голям фарс. Продавача не издаде фактура за плащането, нито гаранционна карта (става дума за техника) , няма етикет на български език. Кого мога да сезирам и какво да искам? Сещам се за Комисия за защита на потребитля, НАП, Комисия за защита на конкуренцията. Искам да ви помоля да споделите има ли смисъл да се сигнализират посочените инстанции и как точно ще се развие процедурата при тях.
Предварително благодаря!
купих подукт on-line, но цялата продажба беше голям фарс. Продавача не издаде фактура за плащането, нито гаранционна карта (става дума за техника) , няма етикет на български език. Кого мога да сезирам и какво да искам? Сещам се за Комисия за защита на потребитля, НАП, Комисия за защита на конкуренцията. Искам да ви помоля да споделите има ли смисъл да се сигнализират посочените инстанции и как точно ще се развие процедурата при тях.
Предварително благодаря!