Страница 1 от 1

фирма не издава фактури

МнениеПубликувано на: 16 Мар 2007, 17:15
от lexos
Здравейте,
купих подукт on-line, но цялата продажба беше голям фарс. Продавача не издаде фактура за плащането, нито гаранционна карта (става дума за техника) , няма етикет на български език. Кого мога да сезирам и какво да искам? Сещам се за Комисия за защита на потребитля, НАП, Комисия за защита на конкуренцията. Искам да ви помоля да споделите има ли смисъл да се сигнализират посочените инстанции и как точно ще се развие процедурата при тях.
Предварително благодаря!

МнениеПубликувано на: 17 Мар 2007, 01:35
от prnedev
Касова бележка имаше ли? Ако да - НАП отпада - Наредба Н-18 чл.25
Това е валидно дори и ако сте платили по epay.bg (разплащането с дебитни и кредитни карти е приравнено на плащане в брой)

И как да няма нелоялна конкуренция

МнениеПубликувано на: 18 Мар 2007, 13:58
от plankov
значи едните бачкат на черно и пестят данъци, другите напротив, плащат данъци, ако се "осъществява дейност" по извънзаконоустановения начин, няма нелоялна конкуренция...Баси...

МнениеПубликувано на: 19 Мар 2007, 12:55
от lexos
Благодаря за отговорите. Ще подам жалби в НАП и КЗПотребителите. Като получа някактв резултат, ще го публикувам.

МнениеПубликувано на: 20 Мар 2007, 10:00
от marter
От личен опит: Преди време пазарувах от голяма верига магазини в София. Сметката беше около 30 (тридесет) лв. Когато ми дадоха касовата бележка, поисках фактура. Служителите, които отговаряха за издаването на фактури, се оправдаха, че им е било разпоредено да не издават фактури на физически лица. Аз, поне в това отношение, си знам правата и ги информирах, че нямат право за тази "дискриминация". В същото време се борих да докажа пред съда разходите за детето с цел увеличаване на издръжката. Та...въпреки, че нямам електронен подпис, пуснах жалба до КЗП. Реакцията им бе светкавична. Още на другия ден ми издадоха фактура и се извиниха, че е станало недоразумение, тъй като програмата в компютъра не е функционирала. По-късно получих уведомително писмо (на постоянния си адрес), че КЗП и НАП са извършили проверка по случая и ми благодарят за сигнала, който съм подала. Радвам се, че все пак някои институции работят. :wink:

МнениеПубликувано на: 20 Мар 2007, 23:41
от kontrol
marter написа:Та...въпреки, че нямам електронен подпис, пуснах жалба до КЗП. Реакцията им бе светкавична. Още на другия ден ми издадоха фактура и се извиниха, че е станало недоразумение, тъй като програмата в компютъра не е функционирала. По-късно получих уведомително писмо (на постоянния си адрес), че КЗП и НАП са извършили проверка по случая и ми благодарят за сигнала, който съм подала. Радвам се, че все пак някои институции работят. :wink:
Прекрасно, наистина. :P