начало

Марин Маринов е избран за председател на апелативния съд във Варна Марин Маринов е избран за председател на апелативния съд във Варна

криминално проявен полицейски служител

Дискусии и казуси в областта на: Наказателно право, Наказателен процес, Криминалистика, Съдебни експертизи
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.

криминално проявен полицейски служител

Мнениеот commodoro » 05 Юли 2013, 21:34

Здравейте! Аз съм студент и искам след завършване да постъпя в Системата. Проблемът е че още като гимназист бях въвлечен в инцидент - сбиване с 2 момчета, които при това ме нападнаха въпреки опитите ми да избегна конфликта. Единия обаче се оказа син на полицейски шеф и в края на краищата обърнаха нещата срещу мен - хулиганство - така и не разбрах какво точно стана, дали е имало досъдебно, нещата минаха през МКБППМН. Във всеки случай сега съм "известен на полицията" за хулиганство (демек регистриран като криминално проявен).
Предполагам това категорично ще ми затвори вратите за постъпване на полицейска служба?
Има ли все пак някакъв начин да преодолея това препятствие?
commodoro
Потребител

Re: криминално проявен полицейски служител

Мнениеот doc03 » 05 Юли 2013, 22:02

Още при проучването ще те спрат.
МКБППМН е нож с две остриета. Съдът можеше и да те оправдае. Водиш се извършител на престъпление. И няма давност, що се отнася за служба в МВР.